Сьогодні перед сучасною школою постає низка проблем: в умовах традиційного навчання учні пасивно сприймають інформацію, не вміють застосовувати отримані знання на практиці, самостійно здобувати потрібну інформацію.
За таких умов зацікавленість навчання різко спадає. В таких випадках вчителю важко досягти бажаного результату. А хочеться, щоб кожна дитина розвивалася всебічно, і якщо в ній «дрімає» талант, то треба, щоб він розкривався на користь їй та іншим. Адже, видатний педагог В.О. Сухомлинський мудро підкреслив, що, виряджаючи дитину до школи, кожна мати і батько вірять у те, що справжній учитель побачить у дитині щось таке, чого не бачить вона, і буде розвивати помічені здібності. З метою успішного розв'язання даної проблеми в навчально - виховному процесі застосовуються інтерактивні технології навчання на уроках математики.
Вчитель математики Гирасимюк Ірина Іванівна поділилась власним досвідом роботи. Ознайомила наших вчителів з деякими методами інтерактивних технологій колективно-групового навчання. "Метод реклами зацікавлює учнів своєю новизною, сучасністю. Адже, вони бачать, яке велике значення в житті має реклама. Користуючись цим принципом, я часто даю учням завдання підготувати рекламу про математичне поняття, застосування якоїсь теми. А на уроці йде «трансляція». Одним із успішних методів впровадження інтерактивних технологій є метод проектів. Основний акцент при його використанні я ставлю на творчий розвиток особистості. Учень не лише засвоює необхідні знання, а й вчиться шукати та знаходити об’єкти їх застосування. Метод проектів зорієнтований на творчу самореалізацію особистості, яка розвивається в процесі навчання.
Вправа «Кольори»
Оберіть листочки за кольором, який вам подобається ( червоний, зелений, жовтий). Є різні тлумачення, але мені подобаються такі: червоний – радісний, зелений – спокійний, жовтий – добрий. З таким настроєм ви прийшли на урок. А ще ці картки нам також допоможуть об’єднатися у групи для подальшої роботи. Група «Медики», «Біологи», «Літератори»
Ірина Іванівна поділилась своїм рецептом вчительського щастя
Візьміть чашу терпіння,
Налийте туди повне серце любові,
Вкиньте дві пригорщі щедрості,
Хлюпніть туди ж гумору,
Посипте добром,
Додайте якомога більше віри,
І все це добре перемішайте.
Потім помажте на шматок відпущеного Вам життя
І пропонуйте всім, кого зустрінете на своєму шляху.
Чи можна об'єднати найкращі риси класики та інновацій? Сьогодні таке навчання вже отримало свій термін - змішане навчання (blendedlearning). Це змішання традиційної класно-урочної системи і сучасної цифрової освіти. Переваги та недоліки старої та нової систем навчання озвучив заступник директора з НВР Палійчук Мирон Дмитрович.
Свої виступи вчителі супроводжували змістовними презентаціями.
Майстер-клас «Інноваційні та інтерактивні технології навчання на уроках математики»