Міністерство освіти і науки України
Управління освіти Чернівецької міської ради
Чернівецький військово-спортивний ліцей-інтернат
58004, м.Чернівці, вул.Луковецька, 29, тел.(0372) 52-24-71

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Вас вітає сайт Чернівецького військово-спортивного ліцею-інтернату!

На сторінках цього сайту Ви зможете ознайомитись з життям нашого навчального закладу, отримати інформацію про педагогічний колектив, переглянути нормативні документи та освітні матеріали.

Ми раді відвідувачам нашого сайту! Ласкаво просимо у наше дружнє коло!

Українська мова

9 клас

§24 (опрацювати), впр. 278, 280,  §13-24 повторити

10 клас

§28, 29 (опрацювати) Впр. 232, 235, 247

11 клас

§9 (опрацювати), впр. 119, 120; тестові завдання (за довідником Авраменка)

Українська література

9 клас

Т.Шевченко (опрацювати біографію)

Читати твори «Причинна», «Думи мої», «Іван Підкова», «Тарасова ніч», «Гайдамаки» (с. 192 – 203)

10 клас

О.Кобилянська «Фантазія-експромт» (с.157-168 – за підручником)

«Меланхолічний вальс» (с.466 - 480)

11 клас

О.Довженко «Зачарована Десна», «Україна у вогні» (с.212 - 230 за підр.; с.331- 376 за хрестоматією)

Фізика

8 клас  §§ 22, 23, 24, 25 Впр. 22(5)

9 клас  §§ 25, 26, 27 Впр 26 (1,2)

10 клас  § 26. Впр. 26(2,3)

§ 27, 28. Впр. 28(3,4)

§ 29. Впр. 29 (1,2,3,4)

11 клас § 52-58. Зробити практичну роботу №2.

практична робота 2 - 0001практична робота 2 - 0002практична робота 2 - 0003практична робота 2 - 0004практична робота 2 - 0005     

Історія України

8 клас  Тема: Українські землі наприкінці 50-х рр.. ХVІІ – на поч. ХVІІІ ст.

§24. Україна за гетьмана Івана Виговського.

9 клас  §18. Відродження українського руху наприкінці 50-х – на поч. 60-х рр. ХІХ ст.

10 клас  §18-22. Заповнити контурні карти.

11 клас Тема: Україна в період загострення кризи радянської системи (середина 60-х – сер 80-х рр.)

§§19-20-24-25

Математика

9 клас

Алгебра

Тема: Квадратична функція

п.14 № 14.17, 14.19, 14.20

Підготовка до ДПА

10 клас

Геометрія

1. Двогранний кут с.298

2. Перпендикулярність площин (означення і ознака) с. 299

№№8.7, 8.10, 8.12, 8.14, 8.16, 8.21

3. Відстань від точки до прямої, до площини.

№№ 9.2, 9.4, 9.8, 9.10

Алгебра

§§10-15

с. 97 №№10.7, 10.18, 10.22, 11.19, 11.9, 13.18, 13.23, 14.4, 14.10

Географія

8 клас.

Підготувати доповідь про рослини та тварини, занесені до Червоної книги України. Опрацювати §§34-35. Завершити практичну роботу №8.

9 клас.

Опрацювати §§ 25-27. Підготуватися до самостійної роботи за §§21-27.

10 клас.

Підготуватися до самостійної роботи за §§14-19. Доповіді про країни Азії.

Зарубіжна література

8 клас

1. Вивчити 1 сонет Петрарки за вибором учнів (ст. 149-150)

2. Вивчити 1 сонет В.Шекспіра за вибором учнів (ст. 179-180)

3. Прочитати трагедію В.Шекспіра «Ромео і Джульєтта» (ст. 155-176)

9 клас

1. Прочитати повість «Гобсек» Оноре де Бальзака.

2. Прочитати комедію М.В. Гоголя «Ревізор»

3. Прочитати повість М.В.Гоголя «Шинель»

10 клас

1. Прочитати роман Стендаля «Червоне і чорне». Подивитись фільм за мотивами роману.

2. Прочитати роман О. Уайльда «Портрет Доріана Грея».

11 клас

1. Прочитати роман Альбера Камю «Чума».

2. Прочитати повість Е.Хемінгуея «Старий і море»

 

Німецька мова

9-А клас

с.125-130. Виписати нові слова у словник та вивчити

с.125. впр. 3 читати (перекласти, підібрати заголовки),

      впр. 4,5 письмово.

с.127-128. впр.1, впр.3 (читати), впр.4(письмово, поєднати початок речення з закінченням)

с.129. Обрати проект по темі підготувати презентацію або реферат

11-А клас

Вивчити слова, записати у словник с. 110 впр.3, с.113 впр.8(в)

Ернест Барлах с.111 впр.6 (пис, розповідати)

Марія Приймаченко с.113 впр.9 (письмово)

Підсумкове повторення:

с.114-115 впр. 1,2,3,5 (письмово)

«Густав Клімт» с. 116-117 читати, поставити питання до тексту.

Впр.2 письмово (10 питань)

Впр.3 розповідати біографію або проектна робота

Мистецтво

8 клас

Бароко: архітектура, скульптура, живопис.

9 клас

Жанри і стилі кіно. (Практичне завдання. Придумати образ персонажа для фентезі. Створити комп’ютерний образ)

10 клас

Європейська музична культура

Громадянська освіта

10 клас

Тема 5. (опрацювати до кінця) Підготуватися до самостійної роботи.

 Психологія

 11 клас

 Тема 1. Емоції та почуття: агресивність, переляк, стрес, байдужість, доброзичливість, альтернатива гніву.

 Тема 2. Поняття конфлікту. Види і типи конфліктів. Моделі поведінки у конфлікті. Як поводити себе у конфлікті.

 Економіка

 §§16,17,18 Опрацювати, дати відповіді вкінці параграфа.

 

 

Англійська мова

11 клас

Повторення лексики з теми “Environmental problem” та “Natural disasters”

Виконати впр. 5a, b, стр. 157; впр. 8 стр. 160

Написати 180-200 слів на тему "Зміни клімату "

10 клас (Додаткове завдання прикріплено окремим файлом вкінці статті.)

Підручник:Ex2, p.124 – розповідати про улюблений сайт;Ex7, p.129 – написати два листа.

9 клас (Додаткове завдання прикріплено окремим файлом вкінці статті.)

Підручник: Ex 5, p.139140 – переказувати один з текстів на вибір, вивчити невідомі слова.Ex 1, p.175176 – читати і перекладати текст, виконати Ex 2,4, 5 p.177. Виконати проектну роботу «Great inventor»

8 клас

Повторення лексики з теми “Книги” та “Музика”

Виконати впр.7 с.125, впр.4 с.127, впр. 6(b) с.172, впр.7 с.132

 

 

 Домашнє завдання з Біології та екології на період карантину (29.01.–08.02.)

 9 клас

 Біологія: підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів / К.М. Задорожний. – Харків: Видавництво «Ранок», 2017. – 240 с.: іл.

 https://drive.google.com/file/d/0B3m2TqBM0APKS3loS2pzOWVzeWc/view

 1. §31. Зчеплене успадкування і кросинговер.

 2. §32. Генетика статі й успадкування, зчеплене зі статтю.

 3. §33. Форми мінливості. Модифікаційна (фенотипова) та комбінативна мінливість.

4. §34. Мутації.

 5. Навчальний проект (за вибором учня):

 Складання власного родоводу та демонстрація успадкування певних ознак.

  • Родовід родини видатних людей та демонстрація успадкування певних ознак.
    • Генетичний моніторинг у людських спільнотах.
    • Скринінг-програми для новонароджених.
    • Генотерапія та її перспективи.

 Етапи виконання проекту та допоміжна інформація знаходяться у додатку 2.

 6. Розв’язування генетичних задач та вправ. Додаток 1.

 Додаткові завдання (за бажанням учня).

 Біологія: підручник для 9 кл. загальноосвіт. навч.закл. / В.І. Соболь. – Кам’янець-Подільський: Абетка, 2017. – 288 с.: іл.

 https://drive.google.com/file/d/0B3m2TqBM0APKWUZzYjJQODQzLU0/view

 Підготувати доповідь:

 1. с. 151. Ставлення: Біологія+Алгебра.

 2. с. 155. Ставлення: Біологія+Практика.

 3. с. 159. Біологія+Фізика.

 4. с. 159. Біологія+Модельні організми.

 10 клас

 Біологія і екологія (рівень стандарту): підручник для 10-го кл. закл. заг. серед. освіти / Л.І. Остапченко, П.Г. Балан, Т.А. Компанець, С.Р. Рушковський. – Київ: Генеза, 2018. – 192 с.: іл.

 https://drive.google.com/file/d/1sacVhA1QXYM5F3yezjVU1KQkMERbx8e3/view

 1. §27. Організація спадкового матеріалу еукаріотичної клітини.

2. §28. Реалізація генетичної інформації в еукаріотичних клітинах

3. §29. Регуляція експресії генів в еукаріотичних клітинах.

4. §30. Механізми збереження сталості генетичного матеріалу.

 5. Навчальний проект: створення буклету, постеру, презентації, бук-трейлеру, скрайбу тощо (один на вибір).

Орієнтовні теми:

Етапи виконання проекту та допоміжна інформація знаходяться у додатку 3.

Додаткові завдання (за бажанням учня).

Біологія і екологія (рівень стандарту): підручник для 10 кл. закл. заг. серед. освіти / В.І. Соболь. – Кам’янець-Подільський: Абетка, 2018. – 272 с.: іл.

https://drive.google.com/file/d/1bXjZKWrniN_Tkj2loBmxC9lOSVNYclyI/view

Підготувати доповідь:

 1. с. 157. Біологія+Практика. Генетичні маркери.

 2. с. 157. Біологія+Медицина. Метод Сенгера.

 11 клас

 Біологія

 Біологія: Підручник для 11 класу загальноосвітніх навчальних закладів: рівень стандарту, академічний рівень / П.Г. Балан, Ю.Г. Вервес. – Київ: Генеза, 2011. – 304 с.: іл.

 https://portfel.info/load/11_klas/biologija/balan/15-1-0-558

 1. §27-28. Біологічні адаптивні ритми організмів. Популяція: її характеристики та структура. Популяційні хвилі. Гомеостаз популяцій.

 2. §29. Багатовидові угруповання організмів: біоценози, біогеоценози, екосистеми.

 Додаткові завдання (за бажанням учня).

 Виготовлення презентації «Різноманітність видів у природі».

 Екологія

 Екологія: Підручник для 11 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту, академічний рівень / Л.П. Царик, П.Л. Царик, І.М. Вітенко. – Київ: Генеза, 2011. – 96 с.: іл.

https://portfel.info/load/11_klas/ekologija/carik/177-1-0-613

1. §4-6. Властивості складних систем. Хронологія розвитку геосфери. Біосфера, основні положення вчення В.І. Вернадського про біосферу. Еволюція уявлень про роль і місце природи у житті суспільства.

2. §7-8. Ноосфера. Еволюція уявлень про місце людини у природі. Історичні етапи взаємодії суспільства і природи та їхні екологічні особливості.

Додаткові завдання (за бажанням учня).

Підготувати доповідь-презентацію «Екологія та військова діяльність»

  

Хімія

8 клас

Тема. Класифікація неорганічних сполук, їхні склад і номенклатура. Оксиди.

§28. ст. 143-145, контрольні запитання №1-3 с.152

завдання для засвоєння матеріалу №1 с. 152

9 клас

Тема. Хімічні властивості метану та його гомологів.

§25 с. 149-131  контр.запит.3 3281,282 с.151

Тема. Етен і етин -ненасичені вуглеводні

§27. к.3 №307-312 с.160

10 клас

Тема. Альдегіди. Хімічні властивості етанолю, його одержання

 §16. Завдання для самоконтролю №1-5 с.79 Пластмаси, синтетичні коучуки, гума, штучні і синтетичні волокна. §14-1. Завдання для самоконтролю №1-8 с.165

11 клас

Тема. Пластмаси, синтетичні коучуки, гума, штучні і синтетичні волокна. §14-1. Завдання для самоконтролю №1-8 с.165

 

 

Прикріплені файли:
Завантажити цей файл (Завдання 10 клас.docx)Завдання 10 клас.docx[ ]23 kB
Завантажити цей файл (Завдання 9 клас.docx)Завдання 9 клас.docx[ ]29 kB

3У Головному управлінні Національної поліції в Чернівецькій області відбулася профорієнтаційна зустріч із учнями Чернівецького військово-спортивного ліцею-інтернату.

221 січня до управління завітало 53 дитини, які навчаються в 11 класі та вже сьогодні обирають своє майбутнє.

Захід організований сектором організації відбору та проведення атестування поліцейських.

Керівник сектору Оксана Зелепуга розповіла дітям про особливості роботи поліцейського, різновиди підрозділів які реагують на виклики, займаються розкриттям та розслідування злочинів, забезпечують правопорядок у громадських місцях.

За допомогою відеороликів ліцеїстам продемонстрували як працюють дільничні офіцери поліції, групи реагування патрульної поліції, а також спецпідрозділи.

1Для учнів провели екскурсію до Ситуаційного центру, де вони ознайомились з тим як приймаються виклики на спецлінії «102», як диспетчери направляють патрульні наряди та координують їх роботу для затримання злочинців за «гарячим слідом».

12Цікаву локацію представили вибухотехніки та кінологи, які продемонстрували спільну роботу службового собаки, який виявив вибухівку, та робота, з допомогою якого вибуховий пристрій був знешкоджений.

У стрілецькому тирі  майбутні правоохоронці отримали можливість ознайомитись з вогнепальною зброєю, спеціальними засобами, засобами індивідуального захисту та активної оборони, які використовуються поліцейськими, зокрема спецпризначенцями.

Кожен зміг відчути себе криміналістом: разом із експертами проводили слідчі експерименти, знімали відбитки пальців та шукали «сліди».

Ліцеїстка Анастасія Олійник вирішила, що після такого майстер-класу, вона хоче продовжити навчання у освітніх закладах МВС та стати експертом-криміналістом.11

Родзинкою заходу став показовий виступ спецпідрозділу «КОРД» із відпрацюванням тактичних дій по знешкодженню злочинців та демонстрація зброї і оснащення, які використовують КОРДівці  під час спеціальних завдань та поліцейських операцій.

45678910 13        

 

 

27316.01.2019 року в закладі була проведена зустріч з курсантами профільних закладів та студентами ВНЗ різних років випуску. Випускники розповіли про умови вступу та навчання.

Наш заклад функціонує з 2009 року. За роки існування випущено 386 ліцеїстів. У 2017 році – 58% випускників, 2018 році – 46% випускників вступили на навчання до вищих військовий навчальних закладів.
Із числа випускників – 32 офіцери, 27 військовослужбовці за контрактом в МО та ДПСУ, 73 навчаються у вищих військових навчальних закладах.

1  1114 

Детальніше...

Реєстрація для участі у пробному ЗНО триватиме з 8 до 31 січня 2019 року. Зареєструватися можна на сайті Івано-Франківського регіонального ценгтру оцінювання якості освіти www.test.if.ua

Пробне ЗНО з української мови і літератури відбудеться 16 березня, з історії України, математики, біології, географії, фізики, хімії, іноземих мов (англійської, іспанської, німецької та французької) — 23 березня. У день проведення пробного тестування кожний зареєстрований учасник може пройти тест з одного навчального предмета.

Результати пробного ЗНО для осіб, які введуть свої відповіді до спеціального сервісу, буде оприлюднено на інформаційних сторінках: з української мови і літератури — 22 березня, з інших предметів — 29 березня.

Учасники пробного зовнішнього незалежного оцінювання мають можливість:

  • ознайомитися з процедурою проведення зовнішнього незалежного оцінювання;
  • виконати пробний тест, що відповідає вимогам програм ЗНО, характеристиці і структурі сертифікаційної роботи зовнішнього незалежного оцінювання 2019 року;
  • попрактикуватися в заповненні бланків відповідей;
  • навчитись ефективно розподіляти час на виконання тесту;
  • отримати правильні відповіді та дізнатися результат тестування;
  • оцінити рівень готовності до проходження зовнішнього незалежного оцінювання.

Участь у пробному зовнішньому незалежному оцінюванні є платною послугою. Вартість тестування визначає регіональний центр оцінювання якості освіти. Інформуємо, що для осіб, які проходитимуть пробне ЗНО-2019 в Закарпатській, Івано-Франківській, Тернопільській, Чернівецькій областях, вартість одного пробного тесту складе 138 гривень.

Докладніше про проходження пробного тестування, у тому числі про особливості реєстрації учасників пробного ЗНО-2019 можна дізнатися на сайті Івано-Франківського регіонального центру оцінювання якості освіти www.test.if.ua

ВИМОГИ-щодо-реєстрації-осіб-для-участі-у-пробному-ЗНО