Міністерство освіти і науки України
Управління освіти Чернівецької міської ради
Чернівецький військово-спортивний ліцей-інтернат
58004, м.Чернівці, вул.Луковецька, 29, тел.(0372) 52-24-71
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

 

Шановні колеги, батьки, ліцеїсти!

 

12 травня 2020 року ми відсвяткували одинадцяту річницю створення закладу. За цей час путівку в життя отримали 446 ліцеїстів. Офіцерами стали – 42, 119 випускників продовжують навчання у вищих військових навчальних закладах України, 31 військовослужбовець проходить службу за контрактом в підрозділах Збройних сил України, Державної прикордонної служби України, Національної поліції України, Національної гвардії, Державної служби України з надзвичайних ситуацій, Державної пенітенціарної служби України.

Навчально-виховний процес у 2019/2020 н.р. забезпечували: директор Стукало С.Г., заступник з НВР Гирасимюк І.І., заступник з ВР Чумак В.М., заступник з ВСП Шило В.М. та 27 вчителів (4 сумісники), 3 вихователі, 2 тренери, соціальний педагог, практичний психолог, бібліотекар, працівники. Станом на 02.09.2019 р. в ліцеї навчалося 172 учні у 6 класах. Середня наповнюваність класів – 29 учнів.

Ліцей-інтернат працював у п’ятиденному режимі. Початок навчальних занять о 08:30 год.

Відповідно до структури 2019/2020 навчального року навчальний процес організовано за семестрами. І семестр: 02.09.2019 – 24.12.2019; ІІ семестр: 13.01.2020 – 29.05.2020.

Робота педагогічного колективу була спрямована на реалізацію основних завдань:

- оволодіння та впровадження ефективних педагогічних технологій навчання й виховання;

- підвищення ефективності та якості уроку як основної форми організації НВП;

- можливість вибору учнями факультативів, гуртків, занять за інтересами;

- підготовка до свідомого вибору професії;

- розвиток навчально-методичної та матеріально-технічної бази навчального закладу.

 

Навчальні досягнення учнів за 2019/2020 н.р.

 

Навч

 

Результативність участі в ІІ етапі предметних олімпіад за 2019/2020 н.р.

№ з/п

Прізвище, ім’я учня

Клас

Предмет

Місце

Вчитель

1

Токар Олександра

11-А

Географія

ІІІ

Ходан Г.Д.

2

Токар Олександра

11-А

Історія

ІІІ

Філіпчук О.М.

3

Малярчук Ілля

10-А

Інформаційні технології

Дипломант

Косяченко С.В.

 

 

 

 

 

У 2018\2019 навчальному році випускники 11 класів ліцею складали державну підсумкову атестацію з української мови, історії України, математики, англійської мови, біології, географії у формі зовнішнього незалежного оцінювання. Результати відображено у таблиці.

 

12 

3 4

5

 

У 2019/2020 навчальному році пройшла атестація педагогічних працівників.

 

Атестація проводилась відповідно до Типового положення про атестацію педагогічних працівників, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 20 грудня 2011 року №1473(із змінами, затвердженими наказом Міністерства освіти і науки України від 08 серпня 2013 року №1135) з метою активізації творчої діяльності педагогів, удосконалення їх професійної майстерності, вивчення сильних та слабких сторін, стимулювання безперервної та фахової освіти, підвищення відповідальності за результати своєї роботи, за рівень навчальних досягнень учнів.

 

Якісний склад педагогічного колективу за результатами атестації у 2020 році наступний:

 

- усього 27 учителів (4 сумісники)

 

- спеціаліст – 3

 

- ІІ кваліфікаційна категорія – 4

 

- І кваліфікаційна категорія –5

 

- Вища кваліфікаційна категорія –14

 

- «Старший учитель» - 3

 

- «Учитель-методист» - 2

 

- Доцент - 1

 

У закладі з 10.03.2020 р. організовано дистанційне навчання на період карантину.

 

Вчителями використовувалось асинхронне навчання.

 

Перший напрямок – це використання матеріалів різноманітних освітніх платформ, які пропонуються учням для самостійного перегляду та опрацювання: YouTube-канал, EdPro, Prometheus, iLearn, EdEra, Kahoot, Quzizz, IDroo, Miro, GIOS тощо. Усі завдання і посилання на відповідні електронні ресурси розміщені на сайті ліцею-інтернату. З 16 березня використовується програма “Відкритий урок” телеканалу “Київ”, а з 6 квітня – «Всеукраїнська школа онлайн». Учням 11-х класів рекомендовані курси з підготовки до ЗНО на платформі Prometheus, EdEra, проходження он-лайн тестування на різних платформах, перегляд відеоуроків на YouTube-каналах, ZNOUA та опрацювання теоретичного і практичного матеріалу, поданого учителями-предметниками. Проходження пробного онлайн ЗНО-2020 на платформі ЯвКурсі (5 квітня – українська мова та література, 12 квітня – історія України та математика, 26 квітня – англійська мова, біологія, фізика).

 

Другий напрямок – це проведення відеоуроків учителями з використанням платформ ZOOM, Google Hangouts, Google Classroom. Вивчивши ситуацію, вирішили, що краще за все буде працювати у Google Classroom. Для цього створені електронні класи, графік проведення онлайн-уроків.

 

Третій напрямок – надання онлайн консультацій з використанням соціальних мереж: Viber, Телеграм, електронні скриньки.

 

Четвертий напрямок – це організація зворотнього зв’язку. Для цього використовується тестове середовище на платформах «На урок», «Всеосвіта» Google форм, Learning Apps тощо. Виконання учнями тестів має діагностичний характер і дає змогу вчителю побачити типові помилки, зробити корекцію у наступних завданнях. Фотокопії виконаних письмових завдань надсилалися учнями педагогам через соціальні мережі.

 

Крім організації дистанційного навчання учнів, педагоги займалися самоосвітою: навчалися на курсах (Prometheus), брали участь в онлайн-конференціях і вебінарах (Всеосвіта, Освіторія, На Урок), опрацьовували методичні матеріали. Неможливо не відзначити, що за місяць роботи в умовах карантину учителі ліцею-інтернату опанували різні інформаційно-комунікаційні технології, веб-середовища.

 

В онлайн режимі працювали й методичні об’єднання педагогів. Через мережу Viber обговорювали проблемні питання організації освітнього процесу під час карантину, здійснювали коригування календарних планів, надавалися методичні рекомендації в опануванні електронними ресурсами (які рекомендували педагоги для використання з усієї України). Також педагоги звітували про свою роботу і ділилися особистими знахідками з онлайн-навчання учнів.

 

Виховна робота протягом 2019/2020 н.р. була спрямована на виконання Закону України «Про освіту», Указів Президента України від 25.06.2013 №344/2013 «Про національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року», від 18.05.2019 р. №286/2019 «Про стратегію національно-патріотичного виховання», Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року, схваленої Кабінетом Міністрів України від 14.12.2016 р. №988.

 

Головними її завданнями були: військово-патріотичне виховання, набуття учнями соціального досвіду, формування життєвої позиції, людської гідності, успадкування надбань українського народу і світової культури, людяності, фізичної досконалості, моральності, духовності, художньо-естетичної, трудової та екологічної культури.

 

Забезпечено право кожної дитини на отримання освіти відповідно до чинного законодавства.

 

Протягом року були проведені традиційні тематичні дні та тижні: День Знань, День вчителя, День української писемності та мови, Всесвітній день прав людини, День пам’яті жертв голодомору, День інвалідів, Всесвітній день боротьби зі СНІДом, День українського козацтва, Покрова, Різдвяні свята, День пам’яті героїв Крут, День Перемоги, Пам’яті та Примирення, свято Т.Г. Шевченка, День Європи, День пам’яті, присвячений Чорнобильській трагедії, Останній дзвоник (онлайн режимі) .

 

Щоденно контролювався стан відвідування учнями занять. Систематично проводилася робота з профілактики правопорушень та злочинності серед учнів.

 

Не допущено випадків травматизму та отруєнь серед учнів.

 

З метою превентивного виховання учнів та профілактики злочинності в заклад були запрошені працівники правоохоронних органів. Були проведені консультації та корекційна робота практичним психологом ліцею з учнями, що опинились у складних життєвих умовах, з дітьми, схильними до правопорушень.

 

Протягом року приділялась увага створенню належних умов для навчання учнів соціальних категорій. 2 дитини позбавлених батьківської опіки, потерпілих від аварії на ЧАЕС – 4, сімей, які опинилися в складних життєвих умовах - 1. Дітей учасників АТО/ООС - 6 осіб. Дітей з багатодітних родин - 48.

 

Приділялась увага патріотичному вихованню учнів, вшануванню пам’яті видатних українських діячів, борців за незалежність України, ветеранів Другої світової війни. Проведено заходи: щодо відзначення 76-ї річниці визволення України від фашистських загарбників (жовтень 2019 р.), День партизанської слави (вересень 2019 р.), вшанування пам’яті жертв Голодомору (листопад 2019 р.), Посвята в ліцеїсти (листопад 2020 р.), День Захисника України (жовтень 2019 р.), День Збройних Сил України (грудень 2019 р.), День соборності України (січень 2020 р.), День вшанування пам’яті героїв Крут (січень 2020 р.).

 

В рамках Тижнів правової освіти, Всесвітнього дня захисту прав людини, Всеукраїнського Тижня прав людини були проведені години правознавства, зустрічі з представниками ювенальної превенції, класні години.

 

З метою підготовки ліцеїстів до вступу у вищі навчальні заклади налагоджено співпрацю з управлінням Служби безпеки України у Чернівецькій області, Головним управлінням Національної поліції в Чернівецькій області, Чернівецьким прикордонним загоном, управлінням Державної служби надзвичайних ситуацій України в Чернівецькій області, III-ю батальйонно-тактичною групою 80-ї аеромобільної бригади, Національною академією Державної прикордонної служби України, Краківським університетом індивідуальної та публічної безпеки “Айперон”, спілкою ветеранів АТО, ветеранськими та громадськими організаціями Буковини. Організовано зустрічі з представниками Збройних сил України, Державної служби надзвичайних ситуацій України в Чернівецькій області, Служби безпеки України у Чернівецькій області. Традиційно у січні проводиться день зустрічі з випускниками попередніх років.

 

Для ліцеїстів 11-х класів були організовані практичні заняття на базі МАПП “Порубне” (вересень 2019 р.) та Головного управління Національної поліції в Чернівецькій області (жовтень 2019 р.).

 

У ліцеї на постійній основі працюють спортивні секції з легкої атлетики, футболу, волейболу. Вчителями фізичної культури та тренерами закладу підготовлено: 4 кандидати в майстри спорту, 36 переможців та призерів чемпіонатів України та області. Традиційно команда ліцею виборює перші місця в міських етапах військово-спортивної патріотичної гри «Захисник», у спортивних змаганнях «Буковинська миля», «Садогурська миля», «Сокіл-Джура», прикладного туризму, футболу, волейболу та легкоатлетичного кросу. Ліцеїсти беруть активну участь у загальноміських заходах.

 

Учні ліцею-інтернату є призерами та лауреатами міських заходів і конкурсів.

 

   Здійснювалась робота по удосконаленню матеріально-технічної бази закладу.

 

На виконання Закону України «Про повну загальну середню освіту» було переведено на строковий трудовий догорів педагогічних працівників, які отримують пенсію за віком з 01 липня 2020 року.

 

З метою долучення до Всеукраїнської кампанії «Підтримую лікарів», за ініціативою Чернівецького міського голови, перераховано кошти Чернівецькому військовому госпіталю у сумі 8750 грн.

 

На забезпечення діяльності закладу з міського бюджету на 2020 рік заплановано 11 920 500 гр. З них :

 

- оплата харчування 2 267 100 грн.

 

- заробітна плата 7 296 000 грн.

 

- медичне забезпечення 26 600 грн.

 

- кошти на утримання закладу 309 300 грн.

 

- комунальні послуги 2 021 500 грн.

 

Навчання одного ліцеїста в рік міському бюджету коштує   61 130,77 грн.

 

Кошти на розвиток навчально-матеріальної бази та для капітального ремонту протягом року не виділялись.

 

 

Завдання на 2020/2021 н.р.:

 

1. Активізувати профорієнтаційну роботу з метою забезпечення 90 % вступу ліцеїстів до вищих військових навчальних закладів.

 

2.Спільно із засновником реалізувати програму розвитку та реорганізації закладу щодо:

 

- оновлення нормативно-правової бази діяльності закладу згідно Закону України про повну загальну середню освіту;

 

- відпрацювання механізму повернення коштів міжбюджетного трансферту міському бюджету м. Чернівці за учнів, які не є мешканцями міста та їх батьки не сплачують податки до міського бюджету;

 

- реорганізації закладу у військово-спортивний ліцей та створення спортивно-оздоровчого реабілітаційного центру на постійній основі для жителів м.Чернівці, учасників АТО, ветеранів військової служби, учнів інших навчальних закладів міста. Створення бази для проведення міських військово-спортивних заходів.

 

3.Створити належні умови для безпечного навчання ліцеїстів під час карантину.

 

4.Створити базу для проведення міських військово-спортивних заходів. З цією метою:

- ініціювати залучення коштів із різних джерел для відновлення футбольного поля;

- будівництва критого спортивного майданчика (басейну);

- ремонту під’їзних шляхів та фасаду навчального корпусу.